Γιατί να τρώω σταφύλια..; Κόκκινα, με κουκούτσια!

SHARE

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Το σταφύλι αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα μικρών και μεγάλων! Μαζεύεται από τα αμπέλια, στο τέλος του καλοκαιριού και κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου. Υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες βρώσιμου σταφυλιού, τα λευκά (πράσινα) και τα ερυθρά (ροδόχρωμα).

Τα σταφύλια, περιέχουν σημαντικές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, απαραίτητα για την υγεία μας και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας.

Για παράδειγμα, μερικά από τα θρεπτικά συστατικά τους, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλιο, ο φώσφορος, το μαγγάνιο, καθώς και η βιταμίνη Κ, είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την υγεία των οστών μας.

Αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης C, μιας εκ των σημαντικότερων βιταμινών για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Επίσης, είναι γνωστά για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά και φυτοχημικές ενώσεις, τα οποία λειτουργούν προστατευτικά, ενάντια σε σοβαρές ασθένειες.

Τα αντιοξειδωτικά, όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, φαίνεται να παρέχουν ισχυρή προστασία για παθήσεις των ματιών, όπως το γλαύκωμα, ο καταρράκτης κ.ά.

Υπάρχουν ενδείξεις, ότι οι φυτοχημικές ενώσεις που περιέχουν, βελτιώνουν τη μνήμη, τη συγκέντρωση και τη διάθεση!

Πολλές από τις φυτοχημικές ενώσεις των σταφυλιών, ενισχύουν τον οργανισμό μας στη μάχη ενάντια σε ορισμένα βακτήρια και λοιμώξεις.

Τέλος, έρευνες δείχνουν ότι επιβραδύνουν τη γήρανση και ενισχύουν τη μακροζωία! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι σήμερα, πολλές εταιρίες παράγουν προϊόντα για θεραπείες ή για τη φροντίδα προσώπου, σώματος κ.ά., χρησιμοποιώντας τον καρπό και τα κουκούτσια των σταφυλιών!

Ήξερες ότι:

✓Η μεγαλύτερη συγκέντρωση αντιοξειδωτικών βρίσκεται στη φλούδα και στα κουκούτσια!

✓Τα κόκκινα ή μαύρα σταφύλια, περιέχουν μεγαλύτερο αριθμό αντιοξειδωτικών από τα πράσινα!

✓Το κόκκινο χρώμα του, οφείλεται στις ανθοκυανίνες!

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φρούτα & Λαχανικά

Θέλεις να έχεις ενέργεια, ευεξία, καλή φυσική κατάσταση και ένα ισχυρό ανοσοποιητικό..; Πρόσθεσε στις καθημερινές σου συνήθειες τις απαραίτητες ποσότητες φρούτων και λαχανικών και νιώσε